0

Kenapa Premium Beautiful?

Kenapa PB? Kenapa bukan produk lain? Soalan macam ini biasa saya terima dari bakal pelanggan saya. Biasalah sebelum kita jual sesuatu produk, mestilah terlebih dahulu kita ceritakan tentang kelebihan produk tersebut.

Ada tiga sebab kenapa saya pilih PB sebagai produk untuk saya berniaga dan untuk saya sarankan kepada wanita-wanita di luar sana yang mengidamkan kesihatan yang unggul dan bentuk tubuh yang menawan.

1. Super Brands Award
PB telah memperoleh Super Brands Award dari Super Brands Malaysia, sebuah organisasi berkecuali. Untuk mengetahui lebih lanjut tentang organisasi ni silalah kunjungi laman web organisasi berkenaan.
superbrands-2010
Super Brands Award ni dianugerahkan kepada sesuatu produk yang berkualiti dan tidak pernah mendapat komplen atau rungutan dari pelanggan selama 3 tahun berturut-turut. So sudah terang  lagi bersuluh PB ni memang produk yang berkualiti.

2. Life Time Warranty
Sebab kedua ni lah yang buat saya betul-betul yakin dengan PB. Mana taknya, jaminan seumur hidup. Pakai sampai bila-bila, siap boleh wariskan kat anak atau cucu kita.
Certificate SEAL
Jika terdapat sebarang masalah dengan PB ni contoh koyak ka, cangkuk tercabut ka kita boleh hantar untuk dibaiki. Kalau kerosakan tu teruk sangat, ia akan diganti dengan PB yang baru. So memang tak rugi lah beli, “Biar alah membeli ttp puas memakai”. Anda hanya perlu beli satu set dan bleh dipakai sepanjang hayat anda. Tak bagus gitu???

3. 100% Satisfaction Guarantee
100__Satisfaction_Guarantee__logo
PB ada Super Brands dan Life Time Warranty, mestilah kepuasan anda memakainya dijamin 100%. Selama saya menceburkan diri dalam perniaagaan ini belum pernah lagi pelanggan saya tidak berpuas hati dengan PB. Selalunya komen yg memberangsangkan.

Ternyata PB adalah satu produk yang bagus dan berkualiti. So anda di luar sana apa tunggu lagi. Jangan tunggu lama-lama. Cuba sendiri dan alami kebaikannya.

0 comments:

Post a Comment

Back to Top